دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

به قسمت اعتقاد پیداکردم

جدیدا بعد از خواب سردردای ناجوری میگیرم.فکر کنم به خاطر استرس و فکرای بیخودیه...

از یه طرف دارم روی خودم و احساساتم کار میکنم از یه طرف روی فرفری.ببینیم چی میشه!

تازگیا‌خیلی به قسمت و خواست خدا اعتقاد پیدا کردم.اینقدری که ایمان آوردم بدون خواست خدا برگی از درخت نی افته.اینقدری که مطمئن شدم اگه آخره آخره تلاشتم بکنی و خواست خدا نباشه نمیشه.چه میدونم یه جایی گند میزنی یا یه اتفاقی می افته یا به دلت می افته ولی هرچی که هست نمیشه!!!!

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.