دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

شاهد باشید که من به خدا توکل کردم

خدای مهربونم سلام

بارها و بارها توی زندگیم ازت خواسته هایی داشتم وتو چه مهربانانه پاسخ گفتی.اگر نفع من در رسیدن به خواسته ام بود با وجود موانع زیاد بازم برام محقق میکردی.یه جوری که باورم میشد فقط و فقط اراده خودت بوده و بس.و اگر حمکت تو در انجام ندادنش بود اگر التماس های عالمم میکردم باز در حقم خدایی میکردی و نمیذاشتی بهم آسیب برسه.

خدای خوب و مهربونم.امروزم ازت همین توقع رو دارم.خودت می دونی که من هیچ کس رو ندارم.نه پدر با درایتی که در کارم اندیشه کنه و نه مادری که به معنی واقعی کلمه ازم حمایت کنه و پشتم باشه.امیدم فقط و فقط به خودته.به همون امام رئوفیه که سالهاست در خونه اش رو میزنم.به حضرت رسولیه که ۲ سال و خورده ای پیش جلوی گنبد سبزش نشستم و ازش صلاحم رو خواستم.به ائمه ایه که پشت اون پنجره های سرد و آهنی قبرستان بقیع ایستادم و به پهنای صورت به خاطر مظلومیتشون اشک ریختم و خواستم و خواستم و خواستم...به امام حسینی که شب اربعین در حالی که نگاهم به گنبدش گره خورده بود توی اون سرما با چشمای خیس، پرچم منقش به اسمشون رو دست گرفته بودم و به سمت حرمشون قدم برمیداشتم.به حضرت ابوالفضلی که تو رو به دو دست بریده اش قسم دادم.به حضرت زینبی که ازش صبر خواستم...

یا حضرت زهرا...من از سادات نیستم ولی میخوام که برام مادری کنید...یا حضرت ابوالفضل...شب اربعین که توی هیئت بودم وقتی اون سربندبا اسم شما خیلی اتفاقی به دستم رسید فهمیدم که با دستای بریده گره از کارم باز کردید...فهمیدم که تکیه گاه دارم.فهمیدم که نیازی نیس پدر و مادر داشته باشم.من پناه قوی تری دارم....

خدایا من حمایتگری به جز تو ندارم.به حق همین وقت و ساعت قسمت میدم که هرچه خیر و صلاح هست  و در هر زمانی که صلاح هست رو پیش روم قرار بده.

خدایا به خودت توکل کردم.هر چی خودت می دونی.تو از آینده باخبری.هرچی صلاح میدونی همون رو برام پیش بیار.خدایا کمکم کن بهترین تصمیم رو بگیرم و بهترین انتخاب رو داشته باشم.خدایا اگر کاری به صلاحم نیس خودت به بهترین نحو تمومش کن.اگرم صلاح هست انجام دادنش رو بهم الهام کن.انچه که بهترین هست رو برام پیش بیار و از سر گناهانم بگذر.ای خدای مهربون من .تو تنها کسی هستی که همیشه داشتم و دارم.به خودت توکل کردم...

و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لایحتسب و من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره قد جعل الله لکل شی قدرا


نظرات 1 + ارسال نظر
miss_love جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 14:27 http://eshgh70.tk/

برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
شما هم به من سر بزنید واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
89655

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.