دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

امروز من

جواب استخاره بد اومد!نوشته بود این کار نه تنها انتظارات شما رو برآورده نمیکنه بلکه مشکلاتی رو هم به همراه داره!تقریبا می تونم بگم که بیخیالش شدیم.هرچند ناراحت شدم و اون شب تا صبح خوابم نبرد!این که راهی برای رسیدن به هدفم نمیبینم خیلی ناراحتم میکنه.نمیدونم خودمم از پش برمیام یا نه؟!ولی در کل این که ناراحتم.این روزا به نون میم خیلی حسادت میکنم.زندگی راه های خیلی خوبی پیش روش گذاشت.دقیقا همونطوری که میخواس ولی من؟؟؟!!

نمیتونم ناشکری کنم.جای ناشکری برام نذاشته خدا...

اومدم دانشگاه که کارام انجام بدم ولی خوابم گرفته!اگه این کافی میکسه که الان زدم نجاتم بده که هیچ اگه تا نیم ساعت دیگه همینطوری بمونم مجبورم برم خونه!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.