دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

برنامه ریزی ذهنی

امروزساعت ۱۱ از خواب بیدار شدم!!!!!تا ۱۲:۳۰ نماز و نذرو نیازای قبلی رو انجام دادم بعدشم یک ساعت تلفنی با خانوم مشاورم حرف زدم.از ۱:۳۰ تا الان هم مشغول درست کردن ناهار و خوردن و فیلم دیدن و ...بودم.تازه الان نیخوام برم استارت بزنم پروژه رو!!! دو تا پروژه دارم که تا جمعه باید هردوش آماده بشه.این درحالیه که ساعت ۶:۳۰ امروز تا حول و حوش ۹ هم خونه نیستم و پنج شنبه هم از ۷:۳۰ شب تا حدودای ۱۰ خونه نیستم!!!!

خدایا خودت کمکم کن.

نظرات 1 + ارسال نظر
nilooo-teh سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 17:00 http://afson.2fh.co

سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم... خوشحال میشم به منم سر بزنین نیومدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
65518

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.