دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

خدایاشکرت

خب امروز آخرین امتحان رو هم دادم.ان شاالله که خیلی خوب بشه:( خدایا به امید تو نذار آبروم بره خودت که میدونی...توکل به خودت و مهربونیات...

امشب شب خیلی سختی بود.می نویسم که یادم بمونه از این شبا زیاد داشتم.خدروشکر بازم به خیر گذشت ولی نابود شدم.دارم زیر بار این مدل شبا دیگه خم میشم...خدایا تنهام نذار.من کسی رو جز تو ندارم...

نظرات 1 + ارسال نظر
دوخیییی سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 11:37 http://neyestan.honor.es/

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنید خیلی ممنون
96518

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.