دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

آخرای این ماراتن!

ان شاالله دوشنبه که امتحانای کذایی تموم بشه دیگه خلاص میشم هرچندتعدادشون خیلی نبود و منم خیلی تلاش نکردم و بعدشم پروژه دارم ولی همین که دیگه امتحان ندارم خودش خوبه.خدا کنه به حق فاطمه زهرا خوب تموم بشه و آبروریزی و التماس تو کار نباشه و اون امتحان داغونه رو هم خیلی بهتر از انتظارم بشم و اینو هم عالی بدم:)خدایا یعنی میشه؟؟؟؟الهی آمین

دیشب رفتم از تو گوشی فرفری اون مردک دیوونه رو پاک کردم بعدشم هراثر و آثاری ازش توی لپ تاپم بود پاک کردم.آخیش احساس آرامش...دیگه نه برام مهمه که چه غلطی میکنه نه اصلا دیگه خبردار میشم انگار که مرده!!!!خدا بیامرزدش.

زندگی هرکسی خیلی خیلی بیشتر از این ارزش داره که فدای یه سری آدمای اشتباهی بشه.هر انسانی یه رسالتی داره و ورودش به زندگی بقیه حتما هدفی رو دنبال میکنه.گاهی فقط و فقط باید یه درسی به ما بده و وقتی اون درس رو گرفتین باااااید از زندگیمون پرتش کنیم بیرون.چون از همون اولش هم متعلق به ما و زندگی ما نبوده.از هون اولش هم قرار اومدنش همین بوده.من در مورد این آدم اینطوری فکر میکنم.احساس میکنم یه جور امتحان خدا بود و یه سری درسها برای من داشت که من اونا رو گرفتم دیگه وقتی رسالتش رو انجام داده باید بره بیرون نه و وقت یهم که حضور فیزیکی نداشت دگه نباید حتی توی ذهنمون باشه.واقعا حیف این وقت و این زمان و این ذهن نیس که به خاطر چیزای بیهوده تلف بشه؟؟؟؟؟؟؟واقا حیفه.

رب انی بما انزلت الی من خیر فقیر.

برای رسیدن به خواسته هامون یه صلوات می فرستید؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
دوخیییی جمعه 17 دی 1395 ساعت 18:48 http://eshgh20.coxslot.com/

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنید خیلی ممنون
898651

ممنون

فائـــــزه جمعه 17 دی 1395 ساعت 12:48 http://koocheye8om.blogsky.com

من هر موقع میام اینجا تو میگی صلوات بفرستیم
فرستادم آبجی

جدی؟؟؟؟؟خخخ دیگه خدا می خواد توهی صلوات بفرستی!!آخه من توی همه پستام اینو نمینویسم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.