دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

ولادت امام هادی (ع) مبارک:)

ولادت امام هادی علیه السلام رو تبریک میگم.

خب من برگشتم!سفر بدی نبود خداروشکر.اول این که روز عرفه با دختر عمه بزرگه رفتیم امامزاده شاه عبدالعظیم و زیارت کردیم و من خیلی گریه کردم:(ناهار هم رفتیم مسلم که خوب بود.توی این چن روز هم یه سر رفتم پاساژگردی.تیراژه و بوستان و میلاد نور و قائم و...یه لباس ارزون هم برا عروسی مرمر خریدم...

فردا ارائه دارم.خیلی استرس دارم.خدایاخودت کمکم کن که سربلند بیرون بیام.آمین یا رب العالمین

نظرات 1 + ارسال نظر
:) جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 21:29 http://my-netbook.blogsky.com

عطر گل محمدی به خونتون خوش اومدی
التماس دعا
استرس برای چی انشاءالله حتماً موفق میشید

خیلی ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.