دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

دختره امروز،همسره فردا،مامانه پس فردا

گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید.آمدی و همه فرضیه ها ریخت به هم...(بیادیگه!:D)

شرمندگی

بعضی وقتا شرمنده خودم میشم.این که چقدر خودم رو سرزنش کردم.چقدر روح و روان خودم رو آزار دادم به خاطر بعضی مسائل به درد نخور و از همه مهمتر آدمای به درد نخور.چقدر فرصت شادی کردن و درست زندگی کردن رو از خودم گرفتم.به خاطر یه مشت آدم به درد نخور که مثل گوسفند اومدن تو زندگیم و مثل گوسفند هم رفتن بیرون!ببخشید که اینطوری میگم ولی واقعا کلمه بهتر از این پیدا نکردم!!!من به خاطر یه مشت آدم عوضی چه ضجرهایی که به خودم ندادم و چه غصه هایی که نخوردم.کسایی که ...هیچی نگم بهتر.

خانومگل من واقعا شرمنده توام.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.